Monday 7 January 2013

Koho Sehat dengan Vken

Jika tiada perubahan 15Januari 2013 akan membuka tirai baru pasaran Vken dan MXB di Kelantan. Dengan kekuatan Leader-leader hebat di Kelantan yang di terajui oleh Rosli Abd Rahman, Dato' Ramli Mat Ali, cikgu Wan Badruddin, cikgu Zamri, cikgu Bakri, Ustaz Abd Rahman, Mazlan, Syed Sobri dan lain-lain insyaAllah pasaran Vken dan lain-lain produk MXB akan terkenal dipasara Kelantan , Terengganu dan Thailand.

Sungguh menakjubkan bila diperingkat awal saya merasakan Kelantan amat sukar ditembusi namun bila berjumpa dengan mereka-mereka ini Vken begitu laju macam bullet train. Kesungguhan cikgu Din dan kawan-kawan beliau memberi rangsangan hebat kepada ahli-ahli saya yang sudah lama menyertai tetapi belum menemui ruang yang luas untuk bergerak sebelumnya.

Pada 15 Januari ini saya dimaklumkan berbagai usaha diadakan supaya ianya mendapat sambutan yang hebat. Pelan-pelan seterusnya juga telah dirangka dengan kerjasama sekolah-sekolah, pejabat-pejabat atas tajuk penerangan kesihatan dan rawatan alternatif. Pihak ibupejabat pulak akan menghadhirkan Pengurus Pemasaran Mr Kelvin, jutawan Hj Lockman dan Hajah Zaleha. Haji Lockamn akan mempersembahkan tip-tip bagaimana beliau mengumpul pendapatan sehingga menceah jutaan ringgit. Sesi ujian darah juga akan diadakan oleh Kelvin Ong dengan menunjukkan bukti keberkesanan produk Vken sebelum dan selepas memakainya selama 10minit. 

No comments:

Post a Comment