Wednesday 12 December 2012

Expidisi Pantai Timur

Bermula Jumaat 7 Disember 2012 rjOne telah menjelajah Kelantan dan Terengganu dalam usaha memastikan kawasan pantai timur turut mendapat faedah terapi santai Vken.

Jumaat 7Disember - taklimat di Rantau Panjang, bertempat di restoren abang Mie dilokasi Simpang 4 Salam, Rantau Panjang. Pemilik restoren iaitu abang Mie mempnyai lokasi yang menarik dimana restoren beliau dilengkapi prasarana yang mencukupi untuk program-program akan datang bagi kawasan Rantau anjang dan Pasir Mas. Beliau memberi kerjasama sepenuhnya apa lagi beliau sendiri sudah menjadi ahli dagang4U. Tahniah abang Mie

Sabtu 8 Disember dan Isnin 10Disember - Bertemu Leader hebat Machang iaitu Dato' Ramli dan cikgu Bakri. Dato mempunyai stokis dan beliau khususkan untuk produk kesihatan sahaja. Beliau mengalu-alukan kedatangan Vken ke dalam stok beliau dan usaha ke arah tersebut akan dimulakan segera.

Ahad 9 Disember bertemu dengan bekas Leader hebat Kapten Mokhtar di Kok Lanas, Kota Bharu dan beliau masih dalam tempoh bertenang dan belum berminat lagi tetapi beliau memperkenalkan dua pasangan suami isteri yang hebat cikgu Jie Machang dan abg Li Kota Bharu. Beliau telah membeli stoking Vken untuk percubaan.

Isnin 10Disember beberapa pertemuan gagal dilaksanakan atas sebab-sebab kecemasan.

Selasa 11Disember menemui Leader Kota Bharu dan Bachok saudara Mazlan atau terkenal dengan panggilan Lan Botak, seorang Leader hebat Kelantan, dan beliau akan di tugaskan sebagai anchor bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

Rabu 12/12/12 bergerak ke Terengganu bertemu kawan allumnai saudara Ahmad Ismail dan saudara Abd Rahim Omar, sangat berminat dengan produk Vken dan akan menjadi ahli dagang4u. Di Kuala Terengganu juga dapat bertemu seorang konyraktor dan ahli perniagaan saudara Izham juga berminat untuk mengguna dan memasarkan Vken di Terengganu. Dari Kuala Terengganu bergerak ke Bandar AlMuktafi Billah bertemu saudara Sofyan Hakim, tenaga pengajar Giat Mara dan beliau positif dengan produk Vken dan tindakan susulan akan di adakan dalam masa terdekat.



No comments:

Post a Comment