Thursday 7 March 2013

D4U menawan Gua Musang, Kelantan, ..Merapoh, Pahang

bersama Che Mat, orang kuat Akedemi...

Nasrom Nor...arkitek D4U Gua Musang

MXB group d4U menawan Akedemi Musang, Gua Musang

Akademi memandu yang luas, selesa terletak di Simpang Kundur, Gua Musang

Pandangn jarak dekat Litar Memandu Akademi 

Che Mat dan Nasrom akan menggerakkan rangkaian MXB di Gua Musang

Kantin tempat para pelajar dan kakitangan akademi menjamu selera

RJ bersama Che Mat...kita yakin dengan izin Allah Gua Musang akan mengenali produk-produk MXB
RJ bersama bos dan pemilik Akademi Tuan Hj Amri, dengan skonga Tuan Haji Amri Vken mampu meneroka lebih jauh


RJ diapit oleh dua orang kuat Akademi....syabas Tuan Haji....we go together..
Malam terakhir di pondok Merapoh bersama Tuan Guru Hj Abdullah di pondok beliau..

No comments:

Post a Comment