Monday 28 May 2012

Tuan Haji Lockman

Kalau boleh diberi gelaran, saya suka menamakan tuan haji Lockman ni sebagai bapa direct selling. komitmen beliau dan passion beliau sikar ditandingi...Kalau anak buah beliau memperolehi pendapatan RM2juta, Hj Lockman sepatutnya dapat RM4juta kerana kesungguhan beliau.

Saya mengenali beliau sebagai seorang kawan yang tak pernah jemu membimbing, memberi semangat kepada saya supaya bersungguh-sungguh dan mahu melihat saya naik pentas sebaris dengan para jutawan MXB. Saya terima cabaran beliau walaupun dalam hati masih ragu-ragu boleh kah saya buat setara dengan beliau.

Hj Lockman memperoleh pendapata kumulatif RM75 ribu dalam masa 5bulan, dan 2juta dalam masa 4tahun.....boleh ke saya lakukan....InsyaAllah...namun saya akui Hj Lockman memang sukar ditandingi...

No comments:

Post a Comment