Tuesday 22 May 2012

Kelebihan membeli dan menjadi ahli MXB


Dagang4u menawarkan perubatan alternatif penyakit kronik, berbanding dengan cara rawatan tradisional, ubat-ubatan, produk-produk Dagang4u menawarkan rawatan 24jam menerusi terapi darah terhadap penyakit-penyakit tersebut. Produk-produk seperti stoking boleh dipakai 24jam ikut keselesaan, begitu juga dengan boxer, kneeguard dan wristlet. Perubatan tradisi seperti memakan ubat-ubatan mungkin akan mengalami kesan sampingan, seperti kegagalan buah pinggang, gastrik dan lain-lin masaalah baru. Dengan sebab itu tawaran rawatan cara Vken adalah terbaik.

MXB International sebagai syarikat induk juga menawarkan berbagai bonus sekiranya pengguna VKen membeli produk beserta menjadi ahli dengan menawarkan bonus-bonus yang menarik. 3 Bonus iaitu
1. Bonus menaja 2. Bonus pasangan 3. Bonus Kesetiaan

Bonus Menaja ialah MXB akan memberikan RM52.80 setiap kali ahli dapat menarik kawan-kawan turut menjadi ahli dengan membeli 1 set barangan yang beharga RM630 atau RM665. Keahlian adalah percuma dan boleh diwarisi. Keahlilan juga kekal kepunyaan ahli selama-lamanya. Keahlian MXB berbeza dengan lain-lain syarikat dimana memerlukan kepada maintai dan topup.

Bonus Pasangan ialah bonus yang diberikan oleh syarikat bila berlaku ahli berpasang dibawah rangkian ahli tersebut. Setiap pasangan akan diberikan RM52.80.

Bonus Royalti atau kesetiaan ahli dibayar mengikut jumlah set yang dibeli bagi setiap akaun ahli. Contohnya A mempunyai satu akaun atau Silver akaun membeli 1 set, maka bonus akan diberikan sebanyak 10% dan layak pada level pertama ahli yang ditaja. Jika akaun gold atau satu akaun dengan belian 3set makan ahli akan dibayar 10% pada level pertama tajaannya dan diikuti 5% level kedua dan 5% lagi pada level ketiga. Bagi ahli yang mempunyai 1 akaun dengan 5set akan diberikan 10% pada level pertama seterusnya 5% pada setiap level sehingga level ke lima.

No comments:

Post a Comment